Sezona: 2019
30.08-31.08.2019
pēc 10 d.

Dokumenti

Youngtimer Rally Liepāja startam pieteicās 19 ekipāžas, kuras sagaidīja aizraujošs un sportiski viltīgs maršruts 14 ātrumposmu garumā. Vēl vienu izaicinājumu sniedza arī ātrumposmu norises laiks – tā pirmās dienas starts Talsos paredzēts plkst. 6:30, kamēr dienas noslēdzošais ātrumposms sākās plkst. 17:10, kam vēl sekoja pārbrauciens līdz Liepājai. Savukārt otrās dienas norises Liepājas apkārtnē sākās plkst. 6:55 – un ilga līdz pat plkst. 15:15, kad ekipāžas šķērsoja finiša estakādi.

Aizsteidzoties notikumiem pa priekšu, jāsaka, ka šķietami vieglais pārbaudījums noteiktā ātrumā veikt plānoto maršrutu nemaz nav tik viegls uzdevums, un sarežģījumu regularitātes rallija dalībniekiem netrūka. Turklāt, trīs no 19 ekipāžām nemaz nesasniedza sacensību finišu – viena ekipāža piedzīvoja avāriju, bet atlikušajām divām finiša estakāde gāja secen auto tehniskas vai privātas dabas iemeslu dēļ.

Cīņā pret soda minūtēm (regularitātes rallijā ekipāžām jābrauc iespējami precīzāk, ne ātrāk – un katra nobīde no noteiktās laika normas tiek skaitīta kā soda laiks) un par kopvērtējuma punktiem divu dienu garumā visprecīzākais izrādījās Arnis Modris (Opel Acona), kurš iekrāja 29,42 soda sekundes. Visnotaļ saspringta izrādījās cīņa par goda pjedestālu jo arī nākamās vietas necik vairāk soda sekundes neiekrāja – otrajā vietā ierindojās Agris Staņēvičs (VAZ Lada 1500S), kura ekipāžai par 2,17 soda sekundēm vairāk kā uzvarētājam, bet kopvērtējuma trešajā vietā – Normunds Kalvāns (Saab 96) ar 2,90 sekundēm vairāk kā līderim. Arī ceturtās vietas īpašnieku igauni Toomas Kreek (VAZ 21011) no uzvarētāja šķīra 4,06 sekundes. Objektivitātes pēc jāsaka, ka pēdējā finišējusī ekipāža soda laikā sakrāja 3 minūtes un 47,51 sekundi.

Kopumā sacensībās piedalījās Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Krievijas ekipāžas, kas ātrumposms startēja ar Opel, Saab, Porsche, VAZ, Volkswagen, BMW, GAZ, Mazda un Mercedes-Benz ražotiem automobiļiem. Jaunākais no tiem bija 1993. gadā ražotais Kristapa Grīnberga Mercedes-Benz 190, bet senākais – Krišjāņa Oskerko vadītais 1958. gada GAZ M 21.

Visi sacensību rezultāti: http://autorally.lv/.

Vairāk foto: http://2019.lvrally.com/lat/galerijas/foto/76

Visi jaunumi un informācija par Rally Liepāja atrodama interneta mājaslapā www.lvrally.com, kā arī sociālajos tīklos Twitter @LVRally, Facebook /LVRally, draugiem.lv /lvrally, YouTube /RallyLiepāja un Instagram /lvrally.

FIA Eiropas rallija čempionāta posms Rally Liepāja iespējams pateicoties atbalstam, ko sniedz Latvijas valsts, rallija pilsētaLiepāja, kā arī Talsu novads. Paldies sponsoriem Neste, Ramirent un SC Grupa, auto nomas partnerim Sixt, kā arī atbalstītājiem Canon Business Center - IB Serviss, Liepājas Olimpiskais Centrs, Liepājas Speciālās Ekonomiskās Zonas Pārvalde, Pafbet Score un Swecon. Informatīvo atbalstu nodrošina ziņu medijs DELFI un mediju partneri Go4Speed, JCDecaux Latvija, Kurzemes Vārds, Talsu Vēstis un Zebra. Paldies par ieguldījumu visiem Rally Liepāja draugiem: adGuru, Baltic Taxi, Dardedze, Flora, FN Serviss, Fristads, Jānis Pūce, Latvijas Pārtikas Ražotājs, Lofbergs, Meža Dārzs, Narvesen, Red Bull, Red Sun Buffet, Scan-Plast, SignTech, Sportland, TN Kurzeme un Törley. Rally Liepāja palīdz īstenot Aizputes, Durbes, Priekules, Skrundas un Vaiņodes novads. Īpašs paldies Latvijas Automobiļu Federācijai.

Rally Liepāja rīko RA EVENTS un Ātruma festivāls Kurzeme.